Wybierz najlepszą agencję marketingową!

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski wynikają z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w Stanach Zjednoczonych. Polskie analizy potwierdzają ten trend – reklama w sieci, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.

E-handel

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Badania ze Stanów Zjednoczonych niezbicie dowodzą osłabienia się sytuacji agencji marketingowych. 87% badanych agencji odczuwa negatywny wpływ kryzysu gospodarczego na ich działalność. Niektóre z nich – 7% potwierdza, że kryzys oddziałuje na ich firmy pozytywnie. Jedynie co 20. badana agencja nie odczuwa żadnego związku między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Zobacz na czym polega badania marketingowe firmy.

Za promocją internetową stoi łatwość rozliczania konwersji wykupionych kampanii, co potwierdza na przykładzie e-mailingu Błażej Miernikiewicz, prezes jednej z największych w kraju agencji specjalizujących się w marketingu internetowym – Zainteresowanie mailingami rosło ostatnio bardzo intensywnie. Dodanie do oferty wydawców mailingów rozliczanych za kliknięcie (CPC) pozwala marketerom na łatwą ocenę efektywności tego typu działań. Bywa, że okazują się one skuteczniejsze i tańsze od klasycznej reklamy w TV czy prasie.

firma

Autor: Jim Larrison
Źródło: http://www.flickr.com

Polskie analizy odzwierciedlają trendy w USA dotyczące internetowych form promocji. Według badania badania marketingowe przykłady domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r.

Czy przedstawiany artykuł jest według Ciebie fascynujący? Jeśli tak, to kliknij również na pomocne opracowania (https://www.programylojalnosciowe.pl/aktualnosci/uruchomilismy-program-lojalnosciowy-orbita-zyskow/), które będą niezwykle pomocne.

krajowy rynek reklamy zmniejszył się o 160 mln zł, czyli prawie o 10% w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Analiza domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze korzystniejsza dla sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku.

Prognozy potwierdza codzienna praktyka agencji marketingu internetowego:- Krajowych agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach kryzys nie dotknął – stwierdza Błażej Miernikiewicz z – Zainteresowanie linkami sponsorowanymi jak i pozycjonowaniem rośnie. Po pierwszym półroczu obsługujemy ponad 15% więcej klientów niż na koniec 2008 r., co przekłada się na ponad 300 polskich i zagranicznych serwisów. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych firm SEO/SEM, z którymi mamy kontakt – podsumował szef Artefakt.