Wybierz najlepszą agencję marketingową!

Za promocją internetową stoi łatwość rozliczania konwersji wykupionych kampanii, co potwierdza na przykładzie e-mailingu Błażej Miernikiewicz, prezes jednej z największych w kraju agencji specjalizujących się w marketingu internetowym – Zainteresowanie mailingami rosło ostatnio bardzo intensywnie. Dodanie do oferty wydawców mailingów rozliczanych za kliknięcie (CPC) pozwala marketerom na łatwą ocenę efektywności tego typu działań. Bywa, że okazują się one skuteczniejsze i tańsze od klasycznej reklamy w TV czy prasie.

Polskie analizy odzwierciedlają trendy w USA dotyczące internetowych form promocji. Według badania badania marketingowe przykłady domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r.
Czy przedstawiany artykuł jest według Ciebie fascynujący? Jeśli tak, to kliknij również na pomocne opracowania (https://www.programylojalnosciowe.pl/aktualnosci/uruchomilismy-program-lojalnosciowy-orbita-zyskow/), które będą niezwykle pomocne.
krajowy rynek reklamy zmniejszył się o 160 mln zł, czyli prawie o 10% w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Analiza domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze korzystniejsza dla sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku.
Prognozy potwierdza codzienna praktyka agencji marketingu internetowego:- Krajowych agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach kryzys nie dotknął – stwierdza Błażej Miernikiewicz z – Zainteresowanie linkami sponsorowanymi jak i pozycjonowaniem rośnie. Po pierwszym półroczu obsługujemy ponad 15% więcej klientów niż na koniec 2008 r., co przekłada się na ponad 300 polskich i zagranicznych serwisów. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych firm SEO/SEM, z którymi mamy kontakt – podsumował szef Artefakt.