Telebimy w mniejszym miasteczku – do czego można je wykorzystać?

Telebimy, czyli wielkoformatowe ekrany zbudowane z diod LED, są całkiem nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większe powodzenie. Dzięki atrakcyjnej formie telebimy wyjątkowo szybko docierają do adresatów, pokazując im specjalnie wybraną treść marketingową. Aktualnie nawet mniejsze miasta wykorzystują wielkoformatowe ekrany do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ten proces?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o małe miasta stosujące telebim Sanok stanowi tego idealny przykład.

Sprawdź więcej informacji, a poznasz podobne treści, które na pewno także Cię zainteresują. Nie zwlekaj więc i użyj linku szkoła amerykańska wrocław!

Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkańców, posiada liczne wielkoformatowe ekrany, emitujące reklamy lokalnych przedsiębiorców i nie tylko. Poszukując miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce w pobliżu ruchliwych ulic, w którym każdego dnia panuje duży ruch. Dzięki temu jeszcze więcej osób zauważy komunikaty reklamowe, co jest korzystne dla reklamowanych firm i usług. Warto kliknąć najnowszy artykuł.

Jeśli nie jesteś pewien, czy zamieszczone na niniejszej stronie informacje są dość rzetelne, to zobacz źródło (www.lankamerprzewozy.pl/), które użyto do stworzenia tego artykułu.

Jeżeli chodzi natomiast o miasta, które dopiero planują użyć telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to pragnie ponadto zastosować wielkoformatowe ekrany nie tylko do celów reklamowych, lecz także do informowania mieszkańców o ważnych dla nich kwestiach. Zobacz reklama Jasło Tego rodzaju telebim Jasło zastosuje przede wszystkim, żeby wyświetlać komunikaty o zmianach w ruchu drogowym – o tworzących się korkach, objazdach spowodowanych kolizją czy o przebudowach ulic. Rozwiązanie to, choć nieszablonowe, niewątpliwie ułatwi dzień dużej liczby kierowców. Jak widać cyfrowa technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz popularniejsza. Reklamodawcy coraz częściej wybierają taki rodzaj reklamy ze względu na jej komunikatywność – barwny, przyciągający wzrok obraz, który wyświetla się na ekranie z określoną częstotliwością dociera bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie daną marką.

Na korzyść reklamy na wielkoformatowych ekranach przemawia również niewielki koszt jej wytworzenia i wyemitowania – jest to sporo tańsze niż reklama telewizyjna, a trafia do równie dużej grupy przyszłych klientów. Można więc powiedzieć, że telebim to reklama przyszłości, doskonale dopasowana do tempa i trybu życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , ,