U nas...

Zawsze znajdziesz coś dla siebie.

Ekrany LED – innowacja warta dużych pieniędzy, czy inwestycyjna ruletka?

Ekrany LED – innowacja warta dużych pieniędzy, czy inwestycyjna ruletka?

Ekrany LED – innowacja warta dużych pieniędzy, czy inwestycyjna ruletka?
Przed niespełna kilkoma laty zapanowała swoista moda na instalowanie przy ulicach miast i małych miasteczek ekranów LED. Wykorzystywane jako multimedialny i wielkoformatowy nośnik reklamy spełniają do dziś tę samą funkcję – dotarcie do szerokiej liczby klientów. Czy możemy jednak uznać tą strategię za skuteczną także dzisiaj?
Ekran LED o małych parametrach (np. 25×100 cm) kosztuje średnio 1-2 tysiące złotych.

Najskromniejszą odmianą LED są małe tabliczki, kojarzone z emisją krótkich tekstów sprzedażowych i ogłoszeń. Za urządzenie, które informuje przechodniów paskiem ogłoszeń inwestor musi wyłożyć co najmniej tysiąc złotych. W kwestii ekranów, gdzie chodzi o animacje przy okazji wzrasta powierzchnia na reklamę, a z nią cena przedsięwzięcia.

Wzrokowo przyjemne, przyciągające oko telebimy LED wykorzystuje się jako kluczowe narzędzie promujące usługi i produkty firm

ekran led

Autor: craftivist collective
Źródło: http://www.flickr.com

Zarówno w mieście wojewódzkim jak i powiatowym ten rodzaj reklamy spotyka się z kontaktem klientów zainteresowanych (dowiedz się szczegółów). Dla wyliczenia kosztów planowanej inwestycji w telebim zaleca się wcześniej zaczerpnąć porady ekspertów od ekranów LED, porównać parametry, zwłaszcza zużywania prądu.

Sporo speców od marketingu twierdzi, że wypromowanie przez ekran LED gwarantuje większy odzew niż tradycyjna forma „nieruchomej” reklamy, czyli plakaty czy billboardy. Z bagażu doświadczeń wynika, że odzew potrafi być większy na korzyść ekranów LED do kilkuset procent! Z drugiej strony fachowcy od reklamy mający kontakt z właścicielami ekranów nie stwierdzą, że każdy inwestor jest zadowolony z tego sposobu perswazji, np. ekran led. Kilka metrów kwadratowych wyświetlacza na reklamę usług to koszty 5-7 tysięcy złotych, co jak się okazuje, nie od razu zwraca się w oczekiwanym przez inwestorów czasie.

Przy planowaniu zakupu i lokowaniu w miejscowości ekranu LED istotne jest, w miarę możliwości i uwzględniając istniejącą już infrastrukturę, mądre przemyślenie sposobu rozmieszczenia. W dużych miastach sprawa jest o tyle skomplikowana, że kolokwialnie mówiąc „ekran goni ekran”, a w gęstej konfiguracji, niełatwo o przykucie uwagi. Przy konkurencji w ścisku wielkiego miasta o wygranej reklamie zwykle przeważa wielkość ekranu LED.
admin

Comments are closed.