Czym tak w ogóle jest RFID, czy następnym technologicznym zbytkiem?

Odpowiadając na pytanie – RFID jest po, to by chronić konsumenta, czyli każdego człowieka żyjącego na ziemi i korzystającego m.in. z różnego typu kart kredytowych. Karty rfid to karty, które posiadają chip, który ma sprawić, że następuje płacenie za pomocą sygnału radiowego, rfid ten mają też karty, których używamy w transporcie publicznym, czy nawet nowe legitymacje studenckie.

Takie karty mają nam pomóc, ale dają też pole do popisu złodziejom. Nowoczesna technologia daje możliwość sczytanie danych z chipa Rfid przez złodziei. Najprawdopodobniej nie chroni przed tym, żaden portfel, czy torba, a niezbędny okazuje się zakup etui ochronnego. Wiadomo, że znajdą się osoby, które stwierdzą, że na pewno karty z takim chipem są zabezpieczone, ale wiemy doskonale jak to bywa, nie raz coś było zabezpieczone, a potem dochodziło do tego złodzieje i tak znaleźli sposób, by przedostać się przez ochronę. Warto, więc samemu również się chronić przed możliwymi niechcianymi sytuacjami.

Informatyka

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com

Nie można zapominać o tym, że ludzki rozsądek, mimo ogromu technologicznych nowinek, stale jest na wagę złota. Nowinki informatyczne w działalności związanej z obsługą klienta Obecnie ciężko pomyśleć o świecie bez laptopów i innych wynalazków informatycznych. Większość firm korzysta z różnego rodzaju systemy, które mają za zadanie poprawić przepływ informacji. Z tego powody elektroniczny system obsługi klienta jest zainstalowany w wielu miejscach. Są systemy, które świetnie sprawdzą się w obiektach sportowo-rekreacyjnych i takie, które sprawdzają się w ogromnych korporacyjnych biurowcach.

Firmy ścigają się w stworzeniu najlepszych systemów obsługi klienta, bo jedynie najlepsze rozwiązania są w stanie zmieść konkurencję z zasięgu wzroku potencjalnych klientów. Osoby, czyli menadżerowie w wielkich firmach, które decydują się na korzystanie z elektronicznego systemu obsługi klienta myślą o tym, jakim cudem wcześniej, ich firma mogła funkcjonować bez tego produktu (porównaj na http://www.transcom-system.com.pl/). Dzisiejsze rozwiązania technologiczne pozwalają na zrobienie takich systemów komputerowych, których nie wyobrażaliśmy sobie jeszcze jakieś parę lat temu. System obsługi klienta polepsza wyniki firmy i co niezmiernie ważne, klienci czują duża zmianę i chętniej wybierają miejsca, gdzie taki system istnieje.