Marketing mobilny w ujęciu GoMobi.pl

jest serwisem biznesowym zajmującym się marketingiem mobilnym. Oprócz popularyzacji nowych narzędzi służących do komunikacji z klientem, skupia się na upowszechnianiu wiedzy z zakresu nowych technologii oraz szerzeniu dobrych praktyk.

Aby wejść na zeskanuje foto kod

GoMobi

Autor: GoMobi
Źródło: http://gomobi.pl/

Ale co to właściwie jest?

Marketing mobilny jest nowoczesną formą prowadzenia komunikacji marketingowej, wykonywaną za pomocą urządzenia mobilne. Najpopularniejszym z nich jest telefon komórkowy, który służy głównie do wykonywania połączeń głosowych.

Zainteresował Cię nasz artykuł? Zatem przydadzą Ci się ekstra źródła, które przedstawią Ci więcej szczegółów na ten temat. Zachęcamy zatem do kliknięcia w poniższy link.

Wiele osób posługujących się do tej pory zwykłymi komórkami, rezygnuje z nich na rzecz tak zwanych smartfonów – przenośnych urządzeń telefonicznych integrujących w sobie kilka funkcji (od możliwości prowadzenia rozmów głosowych i wysyłania SMS-ów, poprzez wysyłanie poczty elektronicznej (e-mail), przeglądanie zasobów sieci internet, korzystanie z aplikacji, a kończąc na możliwościach lokalizacyjnych dzięki wbudowanemu systemowi nawigacji satelitarnej GPS). Urządzenia mobilne stanowią tani, w porównaniu do innych mediów (np. telewizji) kanał reklamowy. Tani, a jednocześnie bardzo precyzyjny, spersonalizowany i zaufany, ponieważ w dzisiejszych czasach każdy z nas ma własną komórkę. Mało tego – nie rozstaje się z nią na krok.

Marketing mobilny

Autor: GoMobi.pl
Źródło: http://gomobi.pl

Marketing mobilny w ujęciu nowoczesnym pojawił się na rynku wraz z upowszechnianiem się SMS-ów marketing sms, czyli krótkich wiadomości tekstowych. Komunikaty reklamowe w formie SMS-a są szalenie popularne i powoli stają się równie powszechne co e-mailing, a w niektórych przypadkach zastępują go. Telefon komórkowy oraz SMS stał się wręcz nowym nośnikiem reklamowym, który nie tyle konkuruje z tradycyjnymi formatami, jak reklama w mediach drukowanych, czy w telewizji, co jest uzupełnieniem prowadzonych tam kampanii. Dzisiaj każdy z nas – chcąc nie chcąc – ma do czynienia z prostymi kampaniami SMS-owymi – operatorzy zarzucają nas SMS-ami zachęcającymi do wysłania wiadomości zwrotnej w celu wygrania „dużych pieniędzy” bądź „luksusowego samochodu”. Do najpopularniejszych narzędzi marketingu mobilnego – oprócz SMS-ów – zaliczamy przekazy reklamowe w postaci MMS-ów, czyli wiadomości w postaci tekstu i obrazu zarazem, przekazy reklamowe w postaci wiadomości głosowych oraz mobilne płatności przez telefon komórkowy. W ten sposób możemy łatwo i szybko zapłacić za bilety transportu miejskiego, parkingi, doładowania telefonu czy domowe rachunki.

Aplikacje na telefon

Autor: GoMobi.pl
Źródło: http://gomobi.pl

Wszechobecny internet

Dostęp do internetu za pomocą telefonu komórkowego sprawia, że szerokie zasoby wiedzy, jakie czerpiemy korzystając każdego dnia z globalnej sieci, otrzymujemy również na wyświetlaczu naszego telefonu. Tym samym reklama z tradycyjnego internetu, przenosi się do internetu mobilnego. Reklama w urządzeniach mobilnych pojawia się nie tylko na przeglądanych przez nas stronach internetowych, ale również w pobieranych na komórki grach zręcznościowych (tzw. advergaming) oraz opanowały aplikacje na telefon. Już niedługo kampanie reklamowe prowadzone w taki sposób, staną się równie powszechne, jak te, oparte na telewizyjnych spotach reklamowych, czy prowadzone za pomocą reklamy graficznej w tytułach prasowych.

Mobilność, jako przejaw komfortu i nowoczesności, jest synonimem naszych czasów, a jego namacalną formą, stały się przenośne urządzenia mobilne. Wraz z upowszechnieniem się ich, tradycyjny marketing wkroczył na nową, dotąd nieznaną płaszczyznę. Ponieważ jedynym pewniakiem w otaczającej nas rzeczywistości jest zmiana, marki, które szybciej zauważą i wykorzystają jej potencjał, zdołają uzyskać przewagę nad konkurencją. Zmiany są natomiast dokonywane po to, aby żyło się nam lepiej. Wchodzimy w nową erę, erę mobi. GO MOBI!

Źródło: GoMobi.pl

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>