Jak reklamować stronę swej spółki w Internecie?
Persony, które posiadają swą spółkę często chcą promować ją na wielu płaszczyznach. Zaczynając od zwykłego szyldu przed biurem czy wizytówki do reklamy zamieszczanej w prasie albo w serwisach wirtualnych.
Dla większości spółek taka postać promocji może być doskonałym uzupełnieniem tzw. marketingu szeptanego.
Google Moja firma to świadczenie znajomej na calutkim globie spółki posiadającej swoją główną centralę w amerykańskim miasteczku pod nazwą Mountain View. Powszechnie znanym faktem jest to, że ta firma ma w swojej ofercie niezwykle dużo usług, z jakich część jest zwrócona do ludzi odpowiedzialnych bezpośrednio za reklamę działalności rynkowej w Sieci. Google Moja Firma to całkowicie gratisowa usługa, która jest nowszą wersją usługi Miejsca Google dla Spółek (więcej pomocy). Google Moja Firma (zobacz więcej na tej stronie) może też stanowić znakomite uzupełnienie posiadanej witryny biurowej. Informacje, jakie zamieści się na w serwisie Google (https://www.artefakt.pl/pozycjonowanie-cennik) Moja Firma mogą być potem pokazywane na poziomie różnorodnych innych portali należących do tej kalifornijskiej firmy, np. samej wyszukiwarce lub w Google Maps.

Źródło: http://www.flickr.com
Google Maps to bardzo rozbudowany wariant na np. zaprezentowanie nie wyłącznie trasy do każdego miejsca, ale również przykładowo do przedstawienia w formie graficznej okolicy, w jakiej poszukiwane przez nas miejsce się mieści. Sama wizytówka Google Maps to niezwykle użyteczna dla różnorakich szukających danych o danej spółce osób. Taka wizytówka Google Maps jest wyświetlana na poziomie wyników wyszukiwania danego wyrazu kluczowego oraz zawiera fundamentalne wiadomości o korporacji. Podawane są one przez właściciela w usłudze Google Moja Firma -> .
Przykładowo: jeśli posiadamy działalność i podamy jej miejsce lokacji w Google Moja Firma, to persona, która poszukuje placówki naszej spółki po wpisaniu jej nazwy w wynikach poszukiwania ujrzy naszą stronę Google Maps, czyli np. udostępnione wcześniej poprzez firmy informacje takowe jak przykładowo fotografia oraz dane kontaktowe.
Dyskusja wyłączona.