By wiele firm mogło poprawnie funkcjonować, muszą one posiadać odpowiednie systemy związane z ich klientami oraz danymi tych ludzi, którzy w przyszłości mogą wkrótce dołączyć do ich grona.
Informacje na temat potencjalnych klientów to dziś wielka wartość, o którą czasem toczone są kłótnie na najwyższym szczeblu.
Autor: Philips
Źródło: Philips
Autor: Huhnbeauftragter
Źródło: http://www.flickr.com
Współcześnie niezwykle ciężko o zachowanie pełnej anonimowości: praktycznie każdy z nas istnieje,
bardziej lub mniej w przestrzeni internetowej, łatwo można znaleźć mnóstwo jego danych, ponieważ sporą ilość z nich udostępniamy sami, bez żadnej presji za pomocą wszelkich stron społecznościowych.
Zajmujący tekst? Zatem wejdź w poniższy link i doczytaj tu. Z pewnością zaintrygują Cię następne wątki na ten temat. Będzie nam miło, jeśli Ci się podoba.
Poza tym dość często, przykładowo zakładając konta pocztowe, rejestrując się na rozmaitych stronach, zapisując do newsletterów albo chcąc brać udział we wszelakich prowadzonych online konkursach podajemy informacje o sobie, które są wymagane w konkretnym przypadku, a potem zgadzamy się na przetwarzanie tych informacji przez tę firmę oraz jej partnerów biznesowych. W ten sposób nasze dane trafiają do przestrzeni internetowej, a następnie powstają z nich konsumenckie bazy danych: nieocenione źródło informacji, jakie okażą się bardzo przydatne przedsiębiorstwom w trakcie procesów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów.
Często dostajemy przesyłki reklamowe od całkowicie nieznanych nam firm, wydzwaniają do nad przedstawiciele przedsiębiorstw, z jakimi nigdy nie nawiązywaliśmy współpracy, nasza skrzynka odbiorcza pełna jest wszelkich reklam.
Jak to się dzieje? Odpowiedź jest bardzo prosta: wszystkie te firmy posiadają specjalne konsumenckie bazy danych, z których korzystają podczas prób zdobywania kolejnych klientów. Jeżeli nasze dane już tam trafiły, to możemy mieć pewność, iż często będziemy odbiorcami tych przekazów reklamowych, a wszystkie przedsiębiorstwa będą się starały zdobywać naszą uwagę i zainteresowanie.