Ekrany LED – innowacja warta dużych pieniędzy, czy inwestycyjna ruletka?
Ekran LED o małych parametrach (np. 25×100 cm) kosztuje średnio 1-2 tysiące złotych.
Wzrokowo przyjemne, przyciągające oko telebimy LED wykorzystuje się jako kluczowe narzędzie promujące usługi i produkty firm

Zarówno w mieście wojewódzkim jak i powiatowym ten rodzaj reklamy spotyka się z kontaktem klientów zainteresowanych (dowiedz się szczegółów). Dla wyliczenia kosztów planowanej inwestycji w telebim zaleca się wcześniej zaczerpnąć porady ekspertów od ekranów LED, porównać parametry, zwłaszcza zużywania prądu.
Sporo speców od marketingu twierdzi, że wypromowanie przez ekran LED gwarantuje większy odzew niż tradycyjna forma „nieruchomej” reklamy, czyli plakaty czy billboardy.
Nie czekaj! Jeżeli ciekawi Cię ten wpis, to następny interesujący fakt (https://www.webtec.pl/) znajduje się w poniższym linku. Zostaw nam własny komentarz – będzie nam bardzo miło.
Z bagażu doświadczeń wynika, że odzew potrafi być większy na korzyść ekranów LED do kilkuset procent! Z drugiej strony fachowcy od reklamy mający kontakt z właścicielami ekranów nie stwierdzą, że każdy inwestor jest zadowolony z tego sposobu perswazji, np. ekran led.
Aby odnaleźć podobne informacje na prezentowane zagadnienie spójrz na link (http://www.kador.pl/relokacja-maszyn-i-linii-produkcyjnych/), a przeczytasz w tamtym miejscu niezwykle fascynujące dane, które zostaną Ci w głowie.
Kilka metrów kwadratowych wyświetlacza na reklamę usług to koszty 5-7 tysięcy złotych, co jak się okazuje, nie od razu zwraca się w oczekiwanym przez inwestorów czasie.