Czym tak w ogóle jest RFID, czy następnym technologicznym zbytkiem?

Odpowiadając na pytanie – RFID jest po, to by chronić konsumenta, czyli każdego człowieka żyjącego na ziemi i korzystającego m.in. z różnego typu kart kredytowych. Karty rfid to karty, które posiadają chip, który ma sprawić, że następuje płacenie za pomocą sygnału radiowego, rfid ten mają też karty, których używamy w transporcie publicznym, czy nawet nowe legitymacje studenckie.

Takie karty mają nam pomóc, ale dają też pole do popisu złodziejom. Nowoczesna technologia (przekonaj się w jaki sposób funkcjonuje automatyczna identyfikacja w systemach logistycznych) daje możliwość sczytanie danych z chipa Rfid przez złodziei. Najprawdopodobniej nie chroni przed tym, żaden portfel, czy torba, a niezbędny okazuje się zakup etui ochronnego. Wiadomo, że znajdą się osoby, które stwierdzą, że na pewno karty z takim chipem są zabezpieczone, ale wiemy doskonale jak to bywa, nie raz coś było zabezpieczone, a potem dochodziło do tego złodzieje i tak znaleźli sposób, by przedostać się przez ochronę. Warto, więc samemu również się chronić przed możliwymi niechcianymi sytuacjami.

Informatyka

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com

Nie można zapominać o tym, że ludzki rozsądek, mimo ogromu technologicznych nowinek, stale jest na wagę złota. Nowinki informatyczne w działalności związanej z obsługą klienta Obecnie ciężko pomyśleć o świecie bez laptopów i innych wynalazków informatycznych. Większość firm korzysta z różnego rodzaju systemy, które mają za zadanie poprawić przepływ informacji. Z tego powody elektroniczny system obsługi klienta jest zainstalowany w wielu miejscach. Są systemy, które świetnie sprawdzą się w obiektach sportowo-rekreacyjnych i takie, które sprawdzają się w ogromnych korporacyjnych biurowcach.

Firmy ścigają się w stworzeniu najlepszych systemów obsługi klienta, bo jedynie najlepsze rozwiązania są w stanie zmieść konkurencję z zasięgu wzroku potencjalnych klientów. Osoby, czyli menadżerowie w wielkich firmach, które decydują się na korzystanie z elektronicznego systemu obsługi klienta myślą o tym, jakim cudem wcześniej, ich firma mogła funkcjonować bez tego produktu (porównaj na ). Dzisiejsze rozwiązania technologiczne pozwalają na zrobienie takich systemów komputerowych, których nie wyobrażaliśmy sobie jeszcze jakieś parę lat temu. System obsługi klienta polepsza wyniki firmy i co niezmiernie ważne, klienci czują duża zmianę i chętniej wybierają miejsca, gdzie taki system istnieje.